Radomiaczek - 2009-05-24 10:11:21

Opiszę w tym poradniku rozmieszczenie Metinów oraz trudniejszych potworów. Często się ktoś pyta gdzie są Jin Hee, ktoś może chcieć wiedzieć, gdzie BEZPIECZNIE expić, po to ten poradnik: Zaczynam od rozmieszczenia Metinów:

METIN CIERPIENIA - 5lvl

Metiny cierpienia często spadają niedaleko bezimiennych kwiatów, oraz na wysepce z rybakiem. O tej wyspie opowiem potem, gdyż to niezła sprawa. Metiny cierpienia przywołują słabe potwory np. Niebieskie Wilki albo zwykłe Dziki. Paruje z niego zielony dym. Woj z 32 lvlem potrafi go rozbić nawet w 30 sekund! - występuje on też w innych miejscach w okolicach biologa np. zaznaczyłem tylko najczęstsze występowanie

METIN WALKI - 10lvl

Metiny walki spadają zazwyczaj w okolicach biologa, albo na południu kraju. Przywołują Czerwone Dziki, albo Szare Wilki, bądź Niedźwiedzie. Paruje na niebiesko. Jest dość łatwy, jednak spada w miejscach średnio bezpiecznych. - występuje on też w innych miejscach w okolicach biologa np. zaznaczyłem tylko najczęstsze występowanie.


METIN BITWY - 15lvl

Jak widać Metiny bitwy spadają zazwyczaj na prawej połowie mapy. Mogą pojawić się na wysepce z rybakiem, mogą spaść na plaży, na terenach gildii... nawet spadł raz w obrębie questa z Jin-Hee na skale. Ale zawsze spadają po prawej. Potrafią przywołać Czarne niedźwiedzie, Szare Wilki i Szare Alfa Wilki, może i Czerwone Dziki, a nawet Tygrysy. Przez przywołane potwory są silne, ale to zależy od rodzaju postaci, np.: wojownik z 15 lvlem ma mniej kłopotów z rozwaleniem metina bitwy niż 17 lvl sura. Metin ten ma ciemnożółty dym. Potrafi ich spaść nawet 2-3 koło siebie!
dodane 29.03.08 - metiny te spadają też na lewej części ale tylko w góre od mostu.

METIN CHCIWOŚCI - 20lvl

Słynne Metiny ze złym 'Ch' spadają w okolicach Memorial Wolea. Potrafią przywołać duże ilości (ok 9) Białych Tygrysów, Brązowych Niedźwiedzi lub Czarnych Niedźwiedzi. Czasem też Szare Alfa Wilki. Jest to idealna szansa na kase lub exp gdy czekamy na Jin-Hee. Leci z niego fioletowy dym. Należy uważać, bo gdy przywoła np. 9 białych tygrysów może być niebezpiecznie.

METIN CZERNI - 25lvl

Metiny czerni spadają na północno-wschodnim terenie wioski 1. Może spaść na wyspie, albo koło najwyżej położonego rybaka. Czasem też a chyba najczęściej koło tych 4 flag na górze. Metin ten przywołuje Zaprzysiężone: Łuczniczki, Żołnierki i Komandorki. (dobrze ja to mówię? xD)
Należy uważać, gdyż gdy przywoła 3 komandorki z obstawą, nie będzie za wesoło o.O
Metin ten świeci sie nieco na taki blady czerwony kolor. Jest to najsilniejszy metin w 1 wiosce.
==================================================
teraz wyjaśnie, gdzie znajdują się bossowie zwierząt oraz ważna do questa ze Starszą Panią Jin-Hee, od niej rozpoczne:

JIN-HEE

Jin-Hee respią się koło nieczynnego teleportu na dole mapy. Są z moobie z 2 Łuczniczkami, Generałką i Komandorką. Sama JinHee potrafi nieźle uderzyć, więc ją pierwszą można by atakować. Należy do questa ze Starszą Panią zabić aż 30 JinHee, co jest bardzo trudne, gdyż respi się nie wcześniej niż 10-15 minut po śmierci, pozatym nie tylko 1 gracz tu expi... warto czasem poprosić graczy expiących o zostawienie jej. Moja rada na brak nudzenia się: "zabijamy jin hee, potem idziemy (a lepiej koniem jechać) przez most i sprawdzamy czy jest Scrofa. Jak jest zabijamy, jak niema to idziemy dalej i szukamy Metina Chciwości najpierw po prawej stronie, potem idziemy pod górkę i ostro w lewo. Jak będzie to z dala widzimy sam kamień bez dymu, lecz potem ujrzymy Metin Chciwości. Można go rozwalić. Gdy się to uda, wracamy spr. czy jest Scrofa. Potem przez most i czekając na JinHee można próbować poexpić, ew. mieć nadzieje, że może killniemy sobie Lykosa. Gracze bojący się Lykosa, nie powinni wychodzić za górną połowę tej pętli narysowanej na mojej mapie.

BERA

Bera najczęściej respi się w okolicach biologa. Należy uważać, gdyż wywąchuje ona gracza "kilometr". Jej obstawa to 2 Przeklęte Brązowe Niedźwiedzie. Gdy nas goni po prostu uciekajmy. Z każdego moobu powinna wypaść Niedźwiedzia Skóra +.

LYKOS

Lykos, czyli wielki wilk z grzebieniem na grzbiecie pojawia się niedaleko małego obozu z Handu-Up oraz może też być wyżej. Potrafi on zejść z 1 poziomu na drugi! (!). Pojawia się razem z 2 Przeklętymi Szarymi Alfa Wilkami. Miejmy na uwadze, że potrafią się dość nieźle leczyć. Z każdego moobu wypada Futro Wilka +.

SCROFA

Scrofa, jest to czarno biały boss dzików. Ogólnie pojawia się koło teleportu ze Staruszkiem, a czasami nawet koło Memorial Wolea. Respi się z 2 Przeklętymi Czerwonymi Dzikami. Nie jest to bardzo trudny potwór, ale w trójkę mogą sobie poradzić z graczem. Z każdego mooba wypada Ząb Dzika.

TIGRIS

Tigris to duży żółty tygrys, respiący się na północ od mostu po lewej. Czasem potrafi gonić gracza w stronę teleportu do wioski 2. Jest to chyba najsilniejszy Boss na mapie 1. Pojawia się z 2 Przeklętymi Białymi Tygrysami. Z każdego mooba wypada pazur Tygrysa.
==================================================
ostatnia część to ogólne informacje na temat mapy. Oznaczone cyfry na mojej mapie oznaczają pewne miejsce na mapie. Ja wyjaśnię, co się tam może znaleźć oraz jakie lvle mają szansę tam przetrwać:

1 - tu znajduje się teleport do miasta 2. Pozatym możemy znaleźć silne Dziki, Niedźwiedzie. Na skrzyżowaniu respią się poszukiwane często do misji Szare Alfa Wilki.
2 - Znajdziemy tu Łuczniczki, które się tu często respią. Mogą też być Głodne Brązowe Niedźwiedzie i Głodne Czarne Niedźwiedzie.
3 - Jest to dość niebezpieczne miejsce, dużo to Zaprzysiężonych, dużo komandorek, generałek, oraz podbossów takich jak Eun-Jung albo Se-Rang, Mi-Jung. Tutaj albo dalej są też Bezduszne okazy tego rodzaju + Bezduszny Jin-Hee.
4 - Dużo tu zaprzysiężonych, ale też dużo Tchórzliwych. To dobre miejsce, aby znaleźć potrzebną do misji Mi-Jung. Pamiętajmy, że Bezduszne nic nie dają do misji!
5 - Jest to miejsce z średnimi potworami typu Głodny Niedźwiedź Gryzzli, albo Głodnymi Czerwonymi Dzikami, bądź Głodnymi Szarymi Alfa Wilkami. Są też łatwiejsze. Niestety, czasami pojawia się Tigris.
6 - Koło wioski biologa znajdziemy też prawie wszystkie Wilki, Dziki i część Niedźwiedzi. Czasami Bera!!!
7 - Są tu różne wilki i dziki, nawet niedźwiedzie przeróżne. Tu raczej nie znajdziemy Metinów.
8 - Są tu różne niedźwiedzie, mogą być Cung-Moki, Mu-Rangi. Czasami dostają się tu mooby z Se-Rang :/ istnieje też niebezpieczeństwo, że będzie tu jakiś trudny tygrys.
9 - Są tu: Wszystkie możliwe Tygrysy, Zaprzysiężone Łuczniczki i Żołnierki, tutaj też zaprzysiężone, tygrys o nazwie Li-An, Niedźwiedzie te najtrudniejsze, ale na plaży wyżej spada metin czerni na niżej bitwy.
10 - Ta wyspa to możliwość fajnej zadymy  znajduje się tu Rybak, czasem na moście lub na wyspie respi się Li-An a na wyspie cześto spadają Metiny Cierpienia, Czerni i Bitwy. Raz były 3 jednocześnie :tongue: .
11 - Są tu średnio trudne Wilki, Dziki.
12 - Respią się tu różne dość łatwe zwierzęta, metin bitwy może spaść, może pojawić się Mu-Rang ale bardziej Cung-Mok/
13 - To miejsce z Mu-Rang lub Cung-Mok, ale i metinami bitwy. Nic trudnego tu niema.
14 - Na tej plaży może spaść Metin Bitwy, ale i pojawić się może miś o nazwie Young-Ji. Spotkamy też trudne niedźwiedzie, dziki i wilki a dalej różne tygrysy. - dalej nie radze iść, strasznie zrypane miejsce :tongue:
15 - to właśnie miejsce z dużą ilością Białych i Głodnych Białych Tygrysów, oraz Zaprzysiężonymi z trudniejszymi osobami takimi jak Mi-Jung albo Se-Rang.
16 - Tu jest średnio zaprzysiężony teren :tongue: .
17 - Tutaj znajdziemy różne niedźwiedzie, dużo białych Tygrysów i Głodnych Białych. Przede wszystkim Jin-Hee, czasem Lykos będzie, metiny walki i bitwy.
18 - Są tu łatwe potwory, spada czasem metin bitwy lub walki, ale i pojawia się Lykos.
19 - Przeróżne Dziki, Niedźwiedzie, Wilki.
20 - Dużo psów  , raczej nie ma metinów. Ogólnie bezpieczny teren.
21 - często a właściwie tylko tu są metiny chciwości. Czasem też Mu-Rangi lub Cung-Moki.
22 - tp ze Staruszkiem. Spotkamy tu Białe różne Tygrysy, Niedźwiedzie przeróżne, dziki, wilki, ale i np. Scrofe. Należy uważać w strefie nonpvp koło tp, aby nas nie goniły potwory, gdyż nic nie zrobią, z wyjątkiem tego, że nas zablokują i nie będzie się można ruszyć 
23 - troche różnych wilków i dzików. Czasem Cung-Mok lub Mu-Rang, czasem też Metin Chciwości.

24 - po tej stronie miasta można pogadać np. z Octavio, Mirine, Yonah, Starszą Panią, Handlarzem Różności, Kowalem, Stajennym itd. ; koło tego wyjścia z miasta na dole jest też Uriel.
25 - jest tu Dozorca ale i inni.
26 - Mr.Soon, Ah-Yu, Handlarze Zbrojami, Bronią i mistrzów mocy. Dalej też Teleporter oraz inny koło Mr.Soon.

===========
PORADNIK O 2 WIOSCE JINNO!

Opiszę 3 metiny i besty, gdzie się pojawiają na drugiej mapce. Pozatym są też respy Bo, Chounga, Goo-Pae i Mahona, ale ich resp jest całkiem losowy!

zaczynam od metinów:
METIN CZERNI - 25lvl

Metiny Czerni przywołują Zaprzysiężone: Łuczniczki, Zołnierzy i Komandorki. Jest misja zniszczyć czarny metin. Spadają one w 1 jak i w drugiej wiosce bardziej na zachód a rzadziej na dole mapy. Musimy uważać na hity od komandorek, mogą uderzać ~100! Często też, przeszkadzają nam Łuczniczki... Czasem fajni gracze przychodzą pod metin walić tylko te łuczniczki, a nie walą metina - cenie takich graczy.

METIN CIEMNOSCI - 30lvl

Metiny Ciemności bardzo często spadają na północy mapy. Przywołują łatwe dzikusy a najtrudniejsze z nich, to Jak-To i To-Su cz.wiatru. Nie są trudne do zbicia, ale gdy przywołują 2-3 grupki z Jak-To i To-Su jest niebezpiecznie. Często wali te metiny kilku graczy :evil: . Metin jest koloru bardzo ciemno-pomarańczowego.

METIN ZAZDROŚCI - 35lvl

Metiny Zazdrości są trudnymi metinami w 2 wiosce. Potrafią przywołać dużą ilość Dzikich Łuczników i Dzikich Generałów. Metiny te są koloru fioletowego w czarne kropki :rolleyes: . Spadają zazwyczaj na dole mapy 1. Jednak powinno się walić go w 1-3 osoby, gdyż samemu nie można być pewnym, że się uda...
================================================== ==============
teraz krótkie informacje o bestach, a jest ich 5: Maniak, Specjalista, Kapitan, Żołnierz i Łucznik.

BESTIALSKI SPECJALISTA

Wyglądem przypominają Dzikich Generałów, jednak są nieco silniejsze. Często można ich spotkać w na górze mojego okręgu narysowanego na tej mapie. Pozatym respi się też na dole mapy. Podobno wypada z nich FMS, dlatego są poszukiwane przez graczy.

BESTIALSKI ŁUCZNIK

Bestialskie Łuczniki lubią uciekać i walczyć strzałami z dystansu. Dlatego niestety, trzeba za nimi łazić. Z nich też podobno wypada FMS. Nie jest zbyt trudny, ale potrafi zadać nagle bardzo duży cios. Przypominają wyglądem Dzikiego Łucznika.

BESTIALSKI ŻOŁNIERZ

Przypominają Dzikich Żołnierzy Piechoty. Ogólnie są łatwymi bestami, ale nic nie mówi się o FMS z ich deda. Znajdziemy je raczej tylko po prawej stronie.

BESTIALSKI MANIAK

Wyglądem przypomina Dzikiego Sługę. Nie jest taki trudny, jednak potrafi nagle zaatakować i zabrać nawet 500 hp. A czasem i więcej! W 2 wiosce nie respi się tak często, nie do końca pewne gdzie, ale kółkiem zaznaczyłem najczęstszy resp. A najwięcej ich w Dolinie Seungryong.

BESTIALSKI KAPITAN (boss)

Best Kapitan jest bossem i respi się razem z 2 Dzikimi Łucznikami i 2 Dz.Generałami. Jest trudny, szybko się leczy i ma dużo hp. Potrafi zabrać do 1000hp! Gracz solo może mieć nieco problem. Mając 35 lvl można śmiało próbować. Gdy ginie, dropi do 30 stosów kasy po 20-25 yang. Czasem też inne rzeczy.
================================================== ==============
ostatnia rzecz to oczywiście małe informacje o wiosce. Oto mapka:

1 - Znajdziemy tu średnich Cz.Wiatru. Często pojawia się Kyuk-Jang Czarn.Burzy i Pho-Hwan Cz.Burzy.
2 - Są to małe górki, spadają czasem metiny ciemności, są też dzikusy.
3 - Teleport do łatwego lochu małp. Dużo to bywa Złych Czarnych Burzliwych Joh-Hwanów.
4 - Znajdziemy tu troche zaprzysiężonych: Łuczniczek i Żołnierzy. Jednak moim zdaniem wojownikom np. nie opłaca się tu expić. Natomiast to doskonałe miejsce do misji z toporem Deokbae.
5 - Teleport do 1 wioski.
6 - Różne ludziska  m.in. Złe Czarne Burzliwe Pho-Hwany. Nie rzadko tu o metin ciemności albo czerni :tongue:
7 - Zdarza się, że w tych okolicach zrespi się Goo-Pae. Czasem spadają tu metiny. Są dzikusy i Joh-Hwany.
8 - Na tej górce spadają pod drzewem metiny ciemności.
9 - Nie rzadki respawn Chounga, ogólnie też dzikusy.
10 - Zaprzysiężone ale niedaleko w dół już Złe Czarne Burzliwe Łuczniki.
11 - Spadają metiny ciemności ale częściej czerni. Ogólnie respi się też Bo.
12 - Zachodnie wejście do miasta.
13 - Wschodnie wejście do miasta.
14 - Miejsce doskonałe do misji ze Złym Czarnym Burzliwym Żołnierzem. Mają tu stały resp z dzikusami, niestety często blokowane przez respy Złych Czarnych Burzliwych: Łuczników i Joh-Hwanów. Pozatym waląc tu Joh-Hwany nie trudno dropnąć kawałek klejnotu warty ~100k.
15 - Doskonałe miejsce do lurowania i walenia dzikusów. Do 30 lvla exp leci doskonale. Respi się też Best.Łucznik. W tym miejscu i w '16' są też zielone zaprzysiężone mające ok 25 lvl i silniejsze.
16 - Też do lurowania, ale mniej korzystne miejsce.
17 - Na lewo od tego numeru bardzo często respi się Best.Specjalista. Pozatym można tędy wyjeżdżać południowym wyjściem w misji na konia - 20 łuczników w 30 minut 
18 - Czasem metiny, ale często Joh-Hwany, czyli takie różne nie trudne potwory.
19 - Tu jest duża przestrzeń i do expienia słaba. Dużo Joh-Hwanów.
20 - Teleport u Staruszka, który teleportuje nas do Piekła (Dodum-Paper) albo na Pustynię Yongbi za 1k yang. W obrębie tego tp często respi się Żołnierz Czarnej Burzy.
21 - W sam raz do misji na konika, dużo Dzikich Łuczników.
22 - chyba to samo co '21' ale częściej spadają metiny zazdrości
23 - Miejsce do średniego expienia, czasem jednak pojawia się Best.Kapitan.
24 - Teleport do Imha. Imha to mała wiocha z przeklętymi zwierzętami. Nie opłaca się tam expić 

to tyle, nie wiem, może jeszcze kiedyś zrobie o dalszych miejscach 
METIN2PLAYER (10:21) 2 Jest lepiej.


Wszystko o koniu

Jak zdobyć konia
- Trzeba mieć 25 level
- Misję na konia zleca stajenny
- Trzeba zdobyć medal konny (kupić lub w zdobyć w legowisku małp)
- Gdy już mamy medal stajenny zleca nam misję na zabicie 20 Dzikich Łuczników
Uwaga: Dzicy Łucznicy występuja w grupach z innymi mobami (Dzikim Generałem, Dzikim Sługą). W tym zadaniu NIE chodzi o Silnych Dzikich Łuczników, którzy występują w grupach po 3.
Mamy na to tylko 30 minut. Jeśli się nie uda Medal Konny przepada. Dlatego dobrze jest najpierw sprawdzić gdzie owi łucznicy występują. Użyć biletu konnego żeby dostać się tam szybciej, a zadanie brać od stajennego w drugim mieście.
Jak to zrobić to zadanie: Jeśli boisz się, że sobie nie poradzisz, możesz poprosić kogoś o pomoc. Ty będziesz zabijał łuczników, a on resztę mobów z grupy. Można ten zabijać samych łuczników, a potem uciekać, aż reszta przestanie cię gonić itd. Ale niektórzy twierdzą, że w ten sposób utrudnia się sobie zadanie, gdyż nie zabicie całej grupy powoduje nie zrespawnowanie się ponowne łucznika.
Można robić je w grupie, ale podobno trzeba być jej założycielem.


- Po wykonaniu zadania wracamy do stajennego i płacimy mu 100'000 yang oraz czekamy 24 godziny, żeby wykonał dla nas obrazek konia.

Legowisko Małp
- Włączamy Dużą Mapę [M] w drugiej wiosce i jeden ze świecących kwadracików to jest właśnie legowisko małp (podpisane jako Strażnik Legowiska).
- Medal może wypaść z każdej małpy.
- Droga do ostatniej komnaty - cały czas prosto - jak dojdziemy do ślepego zaułka to na odnodze wcześniej skręcamy w lewo, a potem w prawo.
- Przy 13 levelach różnicy nie da się nic wydropić z mobów (a wcześniej szanse się odpowiednio zmniejszają), także ze wzrostem levelu należy przenosić się na Średnie i Silne małpy (Legowiska na Pustynii).

Przywoływanie Konia, Obrazek Konia, Księga Opancerzonego Konia
- Obrazek Konia słuzy do przywoływania konia
- Naciskamy prawym przyciskiem myszy na obrazek, tak długo dopóki nie uda się go przywołać.
- Każda próba zabiera na 100 many (200 dla Konia Bojowego). Szansa wynosi tylko 10% więc często próba przywołania konia może być nieudana przez bardzo wiele prób. W skrajnych przypadkach i za 200 razem może ci się nie udać.
- Aby zwiększyć szansę przywołania konia należy użyć Instrukcji Oswojenia Konia, która wypada z małp. Rzadko.
- Księga Opancerzonego Konia jest odpowiednikiem Obrazka Konia, tylko że dla Konia Bojowego.
- NIE KUPUJCIE OBRAZKÓW KONIA OD INNYCH GRACZY - jest to oszustwo, gdyż kupiony obrazek nie działa.

SZANSE PRZYWOLANIA KONIA
0 poziom przywolania = 10%
1 poziom przywolania = 15%
2 poziom przywolania = 20%
3 poziom przywolania = 30%
4 poziom przywolania = 40%
5 poziom przywolania = 50%
6 poziom przywolania = 60%
7 poziom przywolania = 70%
8 poziom przywolania = 80%
9 poziom przywolania = 90%
10 poziom przywolania = 100% - MAX POZIOM

Skróty Klawiszowe
CTRL+H - wsiadanie/zsiadanie z konia
CTRL+B - odeslanie konia
CTRL+F - karmienie konia

Kolor Konia

- Biały - podstawowy
- Brązowy - członkowie gildi
- Czarny - założyciele gildi

Karmienie Konia
Koń - siano
Koń Bojowy - powóz (tzw. marchew przemysłowa)
Koń Militarny - czerwony ginseng

Pożywienie zaczyna dropić po po osiągnięci odpowiedniego poziomu (wtedy, kiedy trzeba).
Naciskamy naciskając LPM na konia i wybór karmienie konia, lub RPM na pożywieniu w ekwipunku.
Gdy koń głodnieje ikonka konia w lewym górnym rogu robi się czerwona.
Koń głodnieje także wtedy, gdy jest odesłany, tyle że dużo wolniej. Także może nam zginąć z głodu podczas nieobecności.
Gdy ikonka konia robi się szara, znaczy że koń jest zmęczony i trzeba go odesłać na trochę lub przez czas jakiś go nie używać.

Wskrzeszanie Konia

Do wskrzeszenia konia potrzeba ziół, które wypadają z bossa na końcu Legowiska Małp.

1.
Zioło z początkujących małp - wskrzeszanie konia
2.
Zioło z normalnych małp - wskrzeszanie konia bojowego
3.
Zioło z silnych małp - wskrzeszanie konia militarnego

Szkolenie Konia

Koń opancerzony - od 10 levelu konia i 35 levelu postaci.
Poziom konia (od 2 do 10lvlu) zwiększamy u stajennego. Za medal konny (na każdy poziom konia) daje nam kolejne misje, które polegają na jeżdzeniu w różne punkty mapy, bez schodzenia z konia. Często misja się nie udaje, nie wiadomo czemu. Zwiększanie szybkości nie wpływa na powodzenie. Jeśli się nie uda, medal nie przepada, można spróbować od nowa. Jeśli zsiądzie się konia w czasie misji, ponownie można spróbować po 24 godzinach.

Misja na Konia Opancerzonego - zabić 50 łuczników skorpiona lub wężowego łucznika. Czas na dokonanie tego to 30 min. Występują na pustyni w okolicach oazy. Najlepiej robić w grupie (i być założycielem grupy). Potem wracamy do stajennego, płacimy 500 000 yang i czekamy 24 godziny na nowego konia. Awansujemy wtedy na 11 poziom konia.

12 poziom - 5 ,, Bo'' (boss na drugiej mapie) nie zsiadając z konia
13 poziom - 5 Chuong nie zsiadając z konia
14 poziom - 10 Elitarnych Generałów Orków
15 poziom - 10 czarnych Orków
16 poziom - (10-20?) Ezoterycznych Dręczycieli
17 poziom - 10 Szpon Trujących Pająków (tych z lochu pajakow)
18 poziom - 20 Pustynnych Zawadiaków
19 poziom - 10 Lodowych Golemów
20 poziom - 20 Walczących Tygrysów

Instrukcja Jazdy Konnej




do 20 levela konia robimy zanoszac medale konne do stajennego, wzamian dostajac misje na nastepny poziom. Na 21 levelu konia mozemy uzywac jego skilli, ktorych poziom podnosimy czytajac ksiege instrukcje jazdy konneja, ktora jak inne ksiegi nie zawsze wejdzie. ksiega ta nie sluzy do podniesiania levelu konia a do podnoszenia jegoo skilli . sa 3 skille konia, zeby skill wszedl na wyzszy poziom np m1 trzeba takich instrukcji przeczytac od 17 do 20


W misji na bojowego trzeba zabić 150 Demonich Łucznikow w 30 min. (w Wieży Demonów)
Kon wojskowy kosztuje 1.000.000 yang

W misjach można (a nawet trzeba) przechodzić przez portale, a także zmieniać kanały na inne CH.

Poradnik zapoczątkowany przez quendina

Koń nie da się zabić, ginie jedynie z głodu.
Nie można jeździć na koniu w 2 osoby... (bo były takie pytania)


Militarny kon i jego skille

Wstęp

Żeby otrzymać wojskowego konia potrzeba:
-Wpierw wbić 11 lvl konia
-Wykonać misje do 20 lvl konia
-Ubić na 21lvl konia 150 demon archer(Demonich Łucznikow)
-Zapłacić 1.000.000 yang
-Twój lvl musi wynosić 50+
METIN2PLAYER (10:16)

www.fani-metin2.pun.pl www.gowasg.pun.pl www.telekomgsm.pun.pl www.prodigy.pun.pl www.bolecairsoft.pun.pl